вівторок, 26 квітня 2016 р.

Весна на пасіці

     Зима проминула...
     Переглядав, як перезимували мої бджілки. Я в захопленні: всі мої переживання, що вони не виживуть розвіялися раз і на завжди. Думав, що залишив їм на зиму мало меду, а виявилося, що бджоли все не з'їли, в них залишилося від 10 до 50 % медових запасів залежно від сім'ї.
     Ще раз переконався, що вибір матеріалу вулика (полістирол) і вибір конструкції дна (високе дно) був єдиноправильним - вони забезпечили успішну зимівлю бджіл, а також інтенсивну ранню яйцекладку. 

     Хочу наголосити, що відкрите високе дно взимку забезпечує бджолам вентиляцію і закривати його, переживаючи, що бджоли замерзнуть, не слід. Якщо залишити дно закритим, то ранньою весною, коли матка починає сіяти, збільшується вологість у вулику і можуть почати пліснявіти рамки.
     Від 30 березня до 10 квітня бджоли інтенсивно обльотувалися, а я проводив весняний огляд сімей і чистку вуликів. Виявилося, що більшість бджолосімей мали в середньому 2 рутівські рамки печатаного розплоду, а кілька сімей - від 3 до 5 рамок розплоду!
     Дивлюся, як бджоли носять пилок. Першими пилконосами в Карпатах є верба, а також первоцвіт. Мені вдалося скуштувати весняної перги (перга - це перероблений бджолами пилок). На смак вона нагадує гарбуз.

     Треба сказати, що не менше 6 рамок залито нектаром з первоцвіту. Сподіваюся, що мені вдасться викачати мед з первоцвіту, перед тим, як бджоли його використають для годування свого розплоду.
     Любуюся тим, як працюють бджілки, а біля вуликів цвіте первоцвіт. Не міг не зробити кілька кадрів такої краси.

Немає коментарів:

Дописати коментар